26.05.2017

Həyat bilgisi V-IX siniflər-İllik planlaşdırma



PLANI BURADAN YUKLƏ

Həyat bilgisi V-IX siniflər-İllik planlaşdırma
Planlaşdırma
Alt standart
İnteqrasiya
Resuslar
Qiymətləndirmə
Saat
Tarix
VƏTƏNDAŞ CƏMİYƏTİ
1
Diaqnostik qiymətləndirmə




1

2
Yeni dərs ili
2.1.2
A-d.: 3.1.2, T-i.:2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

3
Ailə və dövlət
2.1.1,  2.1.2
A-d.: 1.2.4, 2.2.2, 3.1.2,
Tex.: 3.1.1,;
T-i.: 2.1.1, 2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

4
Sosial quruplar
2.1.1
A-d.: 3.1.4, Tarix.:5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

5
Hüquqlarımız qorunur
2.2.1,  2.1.2
T-i.: 2.2.1, A-d.: 1.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

6
İnsan hüquqlarının müdafiəsi mövzusunda yazılmış hekayələrin təqdimatı
1

7
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
1

8
İnsan hüquqlarını qoruyan beynalxalq təşkilatlar
2.2.1,  2.2.2
T-i.: 2.2.1, A-d.: 3.1.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

MƏNƏVİ HƏYAT
9
Ünsiyyət Mədəniyəti
3.1.1
A-d.: 1.2.3, 3.1.4;
Riy.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

10
Mənəvi sağlamlıq
4.1.1, 3.2.2

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

11
Mənəvi borc
3.2.2, 3.2.1
A-d.: 1.2.3, 3.1.4;
Riy.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

12
Din və cəmiyyət
3.2.1, 3.3.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT

Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

13
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
1

14
Dini etiqad azadlığı
3.2.1, 3.3.1
A-d.: 1.2.4, 2.2.2, 3.1.2,
Tex.: 3.1.1,;
T-i.: 2.1.1, 2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

VARLIQ VƏ HADİSƏLƏR
15
Maddə və cisim
1.1.1
T-i.: 2.2.1, A-d.: 1.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

16
Saf madələr və qarşıqlar
1.1.1
F-t.: 2.2.1, 2.2.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

17
Maddələrin yaranması
1.1.1
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

18
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( I yarım il )
1

19
Hərəkət
1.1.1
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

20
Enerji
1.1.1
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

21
Xarici mühüt alimləri
1.1.1
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

22
İnsanın təbiətə təsiri
1.2.1
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

23
Ekaloji mədəniyyətə həsr olunmuş hekayələrin təqdimatı
1

24

Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3

1

25
İqtisadi resuslar və vasistələr
2.3.1
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

SAĞLAM VƏ TƏHLÜKƏSİZ HƏYAT
26
Sağlamlığın qorunması
4.1.1
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2,  A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

27
Emosiyalar və sağlamlıq
4.1.1
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2,  A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
Mus. 1.1.1. 2.1.1, 2.2.2,
Tarix. 5.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

28
Piyada və sərnişin mədəniyyəti
4.2.2
4.2.1
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2,  A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
Mus. 1.1.1. 2.1.1, 2.2.2,
Tarix. 5.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

29
Piyada-sərnişin mədəniyətinə aid plakatların təqdimatı
1

30
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
1

31
Məşətdə necə davranmalı
4.2.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

32
Özümüzü  qorumağı  bacarmaq
4.3.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

33
Müəllimin seçimi ilə təbii fövqalada hallardan bir zaman özünü qoruma bacarıqını əks etdirən rəsimlərin təqdimatı
1

34
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )
1

Cəmi
34





Həyat bilgisi VI sinif-İllik planlaşdırma
Planlaşdırma
Alt standart
İnteqrasiya
Resuslar
Qiymətləndirmə
Saat
Tarix
Mənim mənəvi aləmim
1
Ünsiyyət mədəniyyəti
3.1.1.,3.2.1
Ədəb, 1.2.2,Az-1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

2
Hər yerdə düzgün davranmaq
3.2.1
Tex,- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

3
Ailə və vətən qarşısında mənəvi borcunuz
3.2.2
Az.t- 4.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

4
Dini ibadətlər və mərasimlər
3.3.1
Az.d-1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

5
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
1

Dövlətimə arxalanıram
7
Dövlətdə idarəçilik
2.1.1
Az.t- 3.1.1
Üm.t- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

8
Cəmiyətin idarə olunmasında dövlətin funksiyaları
2.1.2
Az.t- 3.1.1
Üm.t- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

9-10
Hüquqlarımızı qoruyanlar
2.2.1, 2.2.2
İnfo,- 1.2.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

11
İqtisadi inkişaf
2.3.1
C.: 3.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

12
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
1

Cansızdan canlıya
13
Maddələrin xassələri
1.1.1
Fiz.:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

14
Maddələrin tərkibi
1.1.1
Fiz.:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

15
Elementlər
1.1.1
Fiz.:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

16
Bir maddədən yeni maddə alına bilərmi
1.1.1
Fiz.:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

17
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
1

18
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( I yarım il )
1

19
Saf maddələr və qarşıqlar
1.1.1
Fiz.:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

20-21
Qeyri-üzvi və üzvi maddələr
1.1.1
B.: - 1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

22
Üzvi maddədən canlıya
1.2.1
B.- 1.1.2, 1.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

23
İnsan - təbiətin ali varlığı
1.2.1
B.: 3.1.2, 4.1.1, 4.2.1.
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

24
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
1

Təhlükəsiz həyat
25
Sağlamlığın şərtləri
4.1.1
B.: 3.2.1, 2.1.2.
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

26
Gigiyena və saglamlığın şərtidir
4.1.1
B.: 3.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

27
Yolxucu xəstəliklərdən qorunaq
4.1.1
B.: 3.2.1, 4.1.1.
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

28
Təhləküzliymizi təmin edək
4.2.1, 4.3.1
Az.d.-2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

29
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
1

30
Təbiyətdəki təhlükəli hadisələrdən qorunaq
4.3.1
C.: 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

31
Texnogen mənşəli qazlardan qorunmaq
4.3.1
İnfo.: 3.3.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

32
Yol nişanlarına diqqət edək
4.2.2
Az.d.: 2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

33
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
1

34
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )
1

Cəmi
34 saat           .



Həyat bilgisi VII sinif-İllik planlaşdırma
Planlaşdırma
Alt standart
İnteqrasiya
Resuslar
Qiymətləndirmə
Saat
Tarix
Bizi Əhətə edən mühit
1
Hərəkət maeriyanın xasəsidir
1.1.1
C:2.1.1;2.1.3
B: 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

2
Təbiyətdəki qarşılıqlı təsirlər
1.1.1
Fiz; 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

3
Enerji və enerji çevrilmələri
1.1.1
Fiz; 1.1.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

4
İnsan və ətraf mühit
1.2.1
B: 1.1.2, 4.1.1.
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

5-6
Meşələr planetimizin   " ağciyər"idir
1.2.1
B; 4.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

7

Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1

1

CƏMIYYƏTIN TƏLABATI
8
Cəmiyyətin həyatı
2.1.1
Üm.t -3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

9
İqtisadiyyatın cəmiyətin həyatda rolu
2.1.1
Üm.t -3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

10
Əmək bölgüsü
2.3.1
C:- 3.2.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

11
Əmək və onun növləri
2.3.1
C:- 3.2.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

12
Dövlətçilik ənənələrimiz
2.1.2
Az.t :- 3.1.2
Üm.t:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

13
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
1

14
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( I yarım il )
1

CƏMİYYƏTİN TƏLABATI
15
Dövlətin idarə etmə formaları
2.1.2
Az.t :- 3.1.2
Üm.t:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

13
Cəmiyyət və təşikilatlar
2.1.1
Üm.t:- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

17
Cəmiyyət və onun hüququ təminatı
2.2.1
Üm.t:- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

18
Hüquq sahələri
2.2.2
Az.t: - 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

19
Konstitusiyada təhsil hüququ
2.2.1
Üm.t:- 3.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

20
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
1

MƏNƏVI HƏYAT
21
Mənəvi borc
3.2.2
Az.d. - 1.2.4, 2.2.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

22
Din və mənəviyyat
3.3.1
Az.t: - 5.1.3
Üm.t.- 5.1.1, 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

23
Doğru və yalnış düşüncə
3.1.1
Ə.- 1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

24
Davranışımızın mənəvi "mühərrik"ləri
3.2.1
4.1.1
Ə.- 1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

25
Dilin bəlaları: qeybət və iftra
3.1.1
4.1.1
Ə.- 1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

26
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
1

SAĞLAM VƏ TƏHLÜKƏSIZ HƏYAT
27
Emosiyalar
4.1.1
Ə.- 2.1.2
Az.d.- 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

28
Sağlamlıöımızın qayğısına qalaq
4.1.1
B.- 2.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

29
Hansı təhlükələrlə raslaşa bilərik?
4.2.1
K.- 4.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

30
 Ehtiyatı əldən verməyək
4.2.2
Az.t.- 1.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

31-32
Bunları hamı bacarmalıdır
4.3.1
F.t.- 4.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

33
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5


34
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )


Cəmi
34





                              Həyat bilgisi VIII sinif-İllik planlaşdırma
Planlaşdırma
Alt standart
İnteqrasiya
Resuslar
Qiymətləndirmə
Saat
Tarix
Təbiyətdəki qanunauyğunluqlar
1
Materiya-madə və sahə
1.1.1
F.2.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli


2
Kainatda baş verən hadisələrin sirri
1.1.1
C.1.2.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

3
Ekaloji tarazlıq
1.2.1
C.3.2.5
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

4
Ekaloji tarazlığın qorunması və bərpası - Lahiyə
1.2.1
C.3.2.5
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

5
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
1

Cəmiyyət və dövlət
6
Cəmiyyətin inkişafında inteqrasıyanın rolu
2.1.1
Az.t.1.3.1, 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

7-8
Dövlət hakimiyyəti
2.1.2
Üm.t.3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

9
İnsan hüquqları
2.2.1
Az.d.1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

10-11
İnsan hüquqlarının pozulması
2.2.2
Üm.t.3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

12
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
1

13
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )


14-15
Maliyyə
2.3.1
Az.d.1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

16
Sığorta
2.3.1
Az.d.1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

17-18
Vergi
2.3.1
Az.d.1.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

19
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
1


Mənim mənəvi dünyam
20
Münasibəti necə qururuq
3.1.1
Az.d.1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

21
İnsanlararası münasibətlər
3.1.1
Az.d.1.1.2
Az.d.1.2.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

22
Vəzifələrimiz və məsuliyyətimiz
3.2.1
Az.d.1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

23
Mənim mənəvi borcum
3.2.2
Az.d.1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

24
Din- Əxlaqi dəyərlər
3.3.1
Az.d.1.2.4
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

25
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
1

Təhlükəsiz və sağlam yaşa
26
Sağlam həyat- sağlam ailə
4.1.1
B.3.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

27
Təhlükəsiz həyat
4.2.1
Az.d.1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

28
Təbiyətin canlı təhlükələri
4.2.1
B.3.2.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1

29-30
Yol hərəkətinin nizamlanması
4.2.2
Az.d.1.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

31-32
Bir birimizə dəstək olaq
4.3.1
Az.d.1.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2

33
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
1

34
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )
1

Cəmi
34





Həyat bilgisi IX sinif-İllik planlaşdırma
Planlaşdırma
Alt standart
İnteqrasiya
Resuslar
Qiymətləndirmə
Saat
Tarix

Sağlamlığımız və təhlükəziliyimiz uğurunda

1-2
Yolda davranış mədəniyyəti
4.2.2

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


3-4
Təhlükəzliymizə laqeyid qalmayaq
4.2.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


5
Sağlam ailə sağlam gələcəyin təminantıdır
4.1.1
B.: 3.2.1, 3.2.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


6
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
1


7-8
Fövqalada hadisələrinnəticələrini aradan qaldırılması
4.3.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


9-10
Musair dövrün qlobal ekaloji problemləri
1.2.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


11
Qlobal ekaloji problemlərin həlli
1.2.1

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


12
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
1


Cəmiyət və onun rifahı

13
İnsan sosial proseslərdə
2.1.1
Az-t.1.3.1, 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


14
Vətandaş cəmiyəti
2.1.2
Az-t.1.3.1, 2.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


15
Vətandaş cəmiyyətdə demokratik pirinsiplər
2.1.2
Az-t.1.3.1, 2.1.1,
3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


16
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
1


17
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( I yarım il )
1


18
İnsan hüquqları
2.2.1
Az-t. 3.1.1
Ü.t.: 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


19-20
Hüququmuz beynalxalq səviyyədə qorunur
2.2.2

Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


21-22
İqsadi səmərəlilik
2.3.1
Az.t.: 3.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


23
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
1


Mədəniyət və tolerantlıq

24
Tolerantlıq
3.1.1
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


25
Mədəniyyətlətarası tolerantlıq
3.1.1
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


26-27
Azərbaycanda dini tolerantlıq
3.3.1
Az-t.: 5.1.1
Ü-t.: 5.1.1, 5.1.2
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


28
Dünyada müxtəlif dinlərə münasibət. Multikulturalizm
3.3.1
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


29
Əxlaq və davranış normalarının ümumbəşəri əhəmiyəti
3.2.1
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


30
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
1



31-32
Bəşəriyyət qarşında mənəvi borc
3.2.2
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
2


33
Dünyanın dərk olunması
1.1.1
Az-t.: 1.1.1
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
1


34
Böyük  Summativ Qiymətləndirmə  ( II yarım il )
1


Cəmi
34




4 yorum:

M Ü Ə L L İ M L Ə R ......FİKİR BİLDİRƏ BİLƏR

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.