PLANI BURADAN YUKLƏ
Həyat bilgisi V-IX siniflər-İllik planlaşdırma
№
|
Planlaşdırma
|
Alt standart
|
İnteqrasiya
|
Resuslar
|
Qiymətləndirmə
|
Saat
|
Tarix
|
VƏTƏNDAŞ
CƏMİYƏTİ
|
|||||||
1
|
Diaqnostik
qiymətləndirmə
|
1
|
|||||
2
|
Yeni dərs ili
|
2.1.2
|
A-d.: 3.1.2, T-i.:2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
3
|
Ailə və dövlət
|
2.1.1,
2.1.2
|
A-d.: 1.2.4, 2.2.2, 3.1.2,
Tex.: 3.1.1,;
T-i.: 2.1.1, 2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
4
|
Sosial quruplar
|
2.1.1
|
A-d.: 3.1.4, Tarix.:5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
5
|
Hüquqlarımız qorunur
|
2.2.1,
2.1.2
|
T-i.: 2.2.1, A-d.: 1.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
6
|
İnsan hüquqlarının müdafiəsi mövzusunda yazılmış
hekayələrin təqdimatı
|
1
|
|||||
7
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
|
1
|
|||||
8
|
İnsan hüquqlarını qoruyan beynalxalq təşkilatlar
|
2.2.1,
2.2.2
|
T-i.: 2.2.1, A-d.: 3.1.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
MƏNƏVİ HƏYAT
|
|||||||
9
|
Ünsiyyət Mədəniyəti
|
3.1.1
|
A-d.: 1.2.3, 3.1.4;
Riy.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
10
|
Mənəvi sağlamlıq
|
4.1.1, 3.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
||
11
|
Mənəvi borc
|
3.2.2, 3.2.1
|
A-d.: 1.2.3, 3.1.4;
Riy.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
12
|
Din və cəmiyyət
|
3.2.1, 3.3.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
||
13
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
|
1
|
|||||
14
|
Dini etiqad azadlığı
|
3.2.1, 3.3.1
|
A-d.: 1.2.4, 2.2.2, 3.1.2,
Tex.: 3.1.1,;
T-i.: 2.1.1, 2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
VARLIQ VƏ HADİSƏLƏR
|
|||||||
15
|
Maddə və cisim
|
1.1.1
|
T-i.: 2.2.1, A-d.: 1.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
16
|
Saf madələr və qarşıqlar
|
1.1.1
|
F-t.: 2.2.1, 2.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
17
|
Maddələrin yaranması
|
1.1.1
|
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
18
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( I yarım il )
|
1
|
|||||
19
|
Hərəkət
|
1.1.1
|
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
20
|
Enerji
|
1.1.1
|
A-d: 1.2.4, F-t.: 2.2.1, 2.2.2, 4.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
21
|
Xarici mühüt alimləri
|
1.1.1
|
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
22
|
İnsanın təbiətə təsiri
|
1.2.1
|
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
23
|
Ekaloji mədəniyyətə həsr olunmuş hekayələrin təqdimatı
|
1
|
|||||
24
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||
25
|
İqtisadi resuslar və vasistələr
|
2.3.1
|
A-d: 3.1.4,
İnf: 3.2.2, 3.2.3, 3.3.2
Riy: 4.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
SAĞLAM VƏ TƏHLÜKƏSİZ
HƏYAT
|
|||||||
26
|
Sağlamlığın qorunması
|
4.1.1
|
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2, A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
27
|
Emosiyalar və sağlamlıq
|
4.1.1
|
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2, A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
Mus. 1.1.1. 2.1.1, 2.2.2,
Tarix. 5.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
28
|
Piyada və sərnişin mədəniyyəti
|
4.2.2
4.2.1
|
F-t.1.1.1, 1.1.2, 4.1.1. 4.1.2, A-d. 3.1.4;
T-i. 2.1.1., 2.2.1
Mus. 1.1.1. 2.1.1, 2.2.2,
Tarix. 5.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
29
|
Piyada-sərnişin mədəniyətinə aid plakatların təqdimatı
|
1
|
|||||
30
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
|
1
|
|||||
31
|
Məşətdə necə davranmalı
|
4.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
||
32
|
Özümüzü qorumağı bacarmaq
|
4.3.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
||
33
|
Müəllimin seçimi ilə təbii fövqalada hallardan
bir zaman özünü qoruma bacarıqını əks etdirən rəsimlərin təqdimatı
|
1
|
|||||
34
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( II yarım il )
|
1
|
|||||
Cəmi
|
34
|
Həyat bilgisi VI
sinif-İllik planlaşdırma
№
|
Planlaşdırma
|
Alt standart
|
İnteqrasiya
|
Resuslar
|
Qiymətləndirmə
|
Saat
|
Tarix
|
Mənim mənəvi
aləmim
|
|||||||
1
|
Ünsiyyət
mədəniyyəti
|
3.1.1.,3.2.1
|
Ədəb, 1.2.2,Az-1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
2
|
Hər yerdə düzgün davranmaq
|
3.2.1
|
Tex,- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
3
|
Ailə və vətən qarşısında mənəvi borcunuz
|
3.2.2
|
Az.t- 4.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
4
|
Dini ibadətlər və mərasimlər
|
3.3.1
|
Az.d-1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
5
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
|
1
|
|||||
Dövlətimə arxalanıram
|
|||||||
7
|
Dövlətdə idarəçilik
|
2.1.1
|
Az.t- 3.1.1
Üm.t- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
8
|
Cəmiyətin idarə olunmasında dövlətin funksiyaları
|
2.1.2
|
Az.t- 3.1.1
Üm.t- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
9-10
|
Hüquqlarımızı qoruyanlar
|
2.2.1, 2.2.2
|
İnfo,- 1.2.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
11
|
İqtisadi inkişaf
|
2.3.1
|
C.: 3.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
12
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
|
1
|
|||||
Cansızdan canlıya
|
|||||||
13
|
Maddələrin xassələri
|
1.1.1
|
Fiz.:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
14
|
Maddələrin tərkibi
|
1.1.1
|
Fiz.:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
15
|
Elementlər
|
1.1.1
|
Fiz.:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
16
|
Bir maddədən yeni maddə alına bilərmi
|
1.1.1
|
Fiz.:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
17
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||
18
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( I yarım il )
|
1
|
|||||
19
|
Saf maddələr və qarşıqlar
|
1.1.1
|
Fiz.:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
20-21
|
Qeyri-üzvi və üzvi maddələr
|
1.1.1
|
B.: - 1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
22
|
Üzvi maddədən canlıya
|
1.2.1
|
B.- 1.1.2, 1.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
23
|
İnsan - təbiətin ali varlığı
|
1.2.1
|
B.: 3.1.2, 4.1.1, 4.2.1.
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
24
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||
Təhlükəsiz həyat
|
|||||||
25
|
Sağlamlığın şərtləri
|
4.1.1
|
B.: 3.2.1, 2.1.2.
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
26
|
Gigiyena və saglamlığın şərtidir
|
4.1.1
|
B.: 3.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
27
|
Yolxucu xəstəliklərdən qorunaq
|
4.1.1
|
B.: 3.2.1, 4.1.1.
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
28
|
Təhləküzliymizi təmin edək
|
4.2.1, 4.3.1
|
Az.d.-2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
29
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
|
1
|
|||||
30
|
Təbiyətdəki təhlükəli hadisələrdən qorunaq
|
4.3.1
|
C.: 2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
31
|
Texnogen mənşəli qazlardan qorunmaq
|
4.3.1
|
İnfo.: 3.3.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
32
|
Yol nişanlarına diqqət edək
|
4.2.2
|
Az.d.: 2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
33
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
|
1
|
|||||
34
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( II yarım il )
|
1
|
|||||
Cəmi
|
34 saat .
|
Həyat bilgisi VII
sinif-İllik planlaşdırma
№
|
Planlaşdırma
|
Alt standart
|
İnteqrasiya
|
Resuslar
|
Qiymətləndirmə
|
Saat
|
Tarix
|
Bizi Əhətə
edən mühit
|
|||||||
1
|
Hərəkət
maeriyanın xasəsidir
|
1.1.1
|
C:2.1.1;2.1.3
B: 2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
2
|
Təbiyətdəki qarşılıqlı təsirlər
|
1.1.1
|
Fiz; 2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
3
|
Enerji və enerji çevrilmələri
|
1.1.1
|
Fiz; 1.1.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
4
|
İnsan və ətraf mühit
|
1.2.1
|
B: 1.1.2, 4.1.1.
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
5-6
|
Meşələr planetimizin "
ağciyər"idir
|
1.2.1
|
B; 4.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
7
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
|
1
|
|||||
CƏMIYYƏTIN TƏLABATI
|
|||||||
8
|
Cəmiyyətin həyatı
|
2.1.1
|
Üm.t -3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
9
|
İqtisadiyyatın cəmiyətin həyatda rolu
|
2.1.1
|
Üm.t -3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
10
|
Əmək bölgüsü
|
2.3.1
|
C:- 3.2.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
11
|
Əmək və onun növləri
|
2.3.1
|
C:- 3.2.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
12
|
Dövlətçilik ənənələrimiz
|
2.1.2
|
Az.t :- 3.1.2
Üm.t:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
13
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
|
1
|
|||||
14
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( I yarım il )
|
1
|
|||||
CƏMİYYƏTİN TƏLABATI
|
|||||||
15
|
Dövlətin idarə etmə formaları
|
2.1.2
|
Az.t :- 3.1.2
Üm.t:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
13
|
Cəmiyyət və təşikilatlar
|
2.1.1
|
Üm.t:- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
17
|
Cəmiyyət və onun hüququ təminatı
|
2.2.1
|
Üm.t:- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
18
|
Hüquq sahələri
|
2.2.2
|
Az.t: - 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
19
|
Konstitusiyada təhsil hüququ
|
2.2.1
|
Üm.t:- 3.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
20
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||
MƏNƏVI HƏYAT
|
|||||||
21
|
Mənəvi borc
|
3.2.2
|
Az.d. - 1.2.4, 2.2.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
22
|
Din və mənəviyyat
|
3.3.1
|
Az.t: - 5.1.3
Üm.t.- 5.1.1, 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
23
|
Doğru və yalnış düşüncə
|
3.1.1
|
Ə.- 1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
24
|
Davranışımızın mənəvi "mühərrik"ləri
|
3.2.1
4.1.1
|
Ə.- 1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
25
|
Dilin bəlaları: qeybət və iftra
|
3.1.1
4.1.1
|
Ə.- 1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
26
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
|
1
|
|||||
SAĞLAM VƏ TƏHLÜKƏSIZ HƏYAT
|
|||||||
27
|
Emosiyalar
|
4.1.1
|
Ə.- 2.1.2
Az.d.- 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
28
|
Sağlamlıöımızın qayğısına qalaq
|
4.1.1
|
B.- 2.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
29
|
Hansı təhlükələrlə raslaşa bilərik?
|
4.2.1
|
K.- 4.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
30
|
Ehtiyatı əldən verməyək
|
4.2.2
|
Az.t.- 1.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
31-32
|
Bunları hamı bacarmalıdır
|
4.3.1
|
F.t.- 4.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
33
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
|
||||||
34
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( II yarım il )
|
||||||
Cəmi
|
34
|
Həyat bilgisi
VIII sinif-İllik planlaşdırma
№
|
Planlaşdırma
|
Alt standart
|
İnteqrasiya
|
Resuslar
|
Qiymətləndirmə
|
Saat
|
Tarix
|
Təbiyətdəki qanunauyğunluqlar
|
|||||||
1
|
Materiya-madə və sahə
|
1.1.1
|
F.2.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
||
2
|
Kainatda
baş verən hadisələrin sirri
|
1.1.1
|
C.1.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
3
|
Ekaloji
tarazlıq
|
1.2.1
|
C.3.2.5
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
4
|
Ekaloji
tarazlığın qorunması və bərpası - Lahiyə
|
1.2.1
|
C.3.2.5
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
5
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
|
1
|
|||||
Cəmiyyət və dövlət
|
|||||||
6
|
Cəmiyyətin
inkişafında inteqrasıyanın rolu
|
2.1.1
|
Az.t.1.3.1,
2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
7-8
|
Dövlət
hakimiyyəti
|
2.1.2
|
Üm.t.3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
9
|
İnsan
hüquqları
|
2.2.1
|
Az.d.1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
10-11
|
İnsan
hüquqlarının pozulması
|
2.2.2
|
Üm.t.3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
12
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
|
1
|
|||||
13
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə
( II yarım il )
|
||||||
14-15
|
Maliyyə
|
2.3.1
|
Az.d.1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
16
|
Sığorta
|
2.3.1
|
Az.d.1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
17-18
|
Vergi
|
2.3.1
|
Az.d.1.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
19
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||
Mənim mənəvi dünyam
|
|||||||
20
|
Münasibəti
necə qururuq
|
3.1.1
|
Az.d.1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
21
|
İnsanlararası
münasibətlər
|
3.1.1
|
Az.d.1.1.2
Az.d.1.2.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
22
|
Vəzifələrimiz
və məsuliyyətimiz
|
3.2.1
|
Az.d.1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
23
|
Mənim
mənəvi borcum
|
3.2.2
|
Az.d.1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
24
|
Din-
Əxlaqi dəyərlər
|
3.3.1
|
Az.d.1.2.4
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
25
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
|
1
|
|||||
Təhlükəsiz və sağlam yaşa
|
|||||||
26
|
Sağlam
həyat- sağlam ailə
|
4.1.1
|
B.3.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
27
|
Təhlükəsiz
həyat
|
4.2.1
|
Az.d.1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
28
|
Təbiyətin
canlı təhlükələri
|
4.2.1
|
B.3.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|
29-30
|
Yol
hərəkətinin nizamlanması
|
4.2.2
|
Az.d.1.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
31-32
|
Bir
birimizə dəstək olaq
|
4.3.1
|
Az.d.1.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|
33
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
|
1
|
|||||
34
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə
( II yarım il )
|
1
|
|||||
Cəmi
|
34
|
Həyat bilgisi IX
sinif-İllik planlaşdırma
№
|
Planlaşdırma
|
Alt standart
|
İnteqrasiya
|
Resuslar
|
Qiymətləndirmə
|
Saat
|
Tarix
|
||
Sağlamlığımız
və təhlükəziliyimiz uğurunda
|
|||||||||
1-2
|
Yolda
davranış mədəniyyəti
|
4.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
||||
3-4
|
Təhlükəzliymizə laqeyid qalmayaq
|
4.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
||||
5
|
Sağlam ailə sağlam gələcəyin təminantıdır
|
4.1.1
|
B.: 3.2.1, 3.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
6
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №1
|
1
|
|||||||
7-8
|
Fövqalada hadisələrinnəticələrini aradan qaldırılması
|
4.3.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
||||
9-10
|
Musair dövrün qlobal ekaloji problemləri
|
1.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
||||
11
|
Qlobal ekaloji problemlərin həlli
|
1.2.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
||||
12
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №2
|
1
|
|||||||
Cəmiyət və onun rifahı
|
|||||||||
13
|
İnsan sosial proseslərdə
|
2.1.1
|
Az-t.1.3.1, 2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
14
|
Vətandaş cəmiyəti
|
2.1.2
|
Az-t.1.3.1, 2.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
15
|
Vətandaş cəmiyyətdə demokratik pirinsiplər
|
2.1.2
|
Az-t.1.3.1, 2.1.1,
3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
16
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №3
|
1
|
|||||||
17
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( I yarım il )
|
1
|
|||||||
18
|
İnsan hüquqları
|
2.2.1
|
Az-t. 3.1.1
Ü.t.: 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
19-20
|
Hüququmuz beynalxalq səviyyədə qorunur
|
2.2.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
||||
21-22
|
İqsadi səmərəlilik
|
2.3.1
|
Az.t.: 3.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|||
23
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №4
|
1
|
|||||||
Mədəniyət və tolerantlıq
|
|||||||||
24
|
Tolerantlıq
|
3.1.1
|
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
25
|
Mədəniyyətlətarası tolerantlıq
|
3.1.1
|
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
26-27
|
Azərbaycanda dini tolerantlıq
|
3.3.1
|
Az-t.: 5.1.1
Ü-t.: 5.1.1, 5.1.2
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|||
28
|
Dünyada müxtəlif dinlərə münasibət. Multikulturalizm
|
3.3.1
|
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
29
|
Əxlaq və davranış normalarının ümumbəşəri əhəmiyəti
|
3.2.1
|
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
30
|
Kiçik Summativ Qiymətləndirmə №5
|
1
|
|||||||
31-32
|
Bəşəriyyət qarşında mənəvi borc
|
3.2.2
|
Az-t.: 5.1.2
Ü-t.: 5.1.3
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
2
|
|||
33
|
Dünyanın dərk olunması
|
1.1.1
|
Az-t.: 1.1.1
|
Dərslik, İş vərəqələri, marker,fırça, İKT
|
Üsul:tapşırıqvermə,rubrik
Vasitə:tapşırıq,meyar cədvəli
|
1
|
|||
34
|
Böyük Summativ Qiymətləndirmə ( II yarım il )
|
1
|
|||||||
Cəmi
|
34
|
bunu nece yukleye bilerem
YanıtlaSilbunu nece yukleye bilerem
YanıtlaSilÜmumi isarələyin kopya edin ve vorde yapisdir
YanıtlaSilBunu necə yükləyim
YanıtlaSil